16 Aralık 2014 Salı

Yeniden Merhaba :)


Herkese Merhaba :)
Görüşmeyeli çook çooook uzun zaman oldu farkındayım.En son yazdığım yazıya bakıyorum da,üstünden bir seneden fazla zaman geçmiş.O zamandan bu zamana kadar nerelerdeydin neler yaptın dediğinizi duyar gibiyim.Kısaca özet geçersem,öncellikle bu süreç içerisinde uzunca bir dönem eğitimimden dolayı evimde değildim ve blog yazmak için yeteri kadar boş vaktim yoktu.Açıkçası bloğumu ilk açtığım zamanlar herşey gözüme tozpembe gelmişti.Yazıları,resimleri,blog tasarımı vs. kolayca halledebileceğimi düşünmüştüm.Ama cidden her iş göründüğü gibi değilmiş.Özellikle yeni blog açanlar için bloğun dilinden anlamak  hiç kolay bir iş değil.İlk olarak blog tasarımı sonrasında ise yazılacak konuyu bulma o konu hakkında yeteri kadar bilgi edinme,yazıyı yazdıktan sonra kontrol etme,içine sinmediyse hooopp yeni baştan bir daha yazma defalarca kontrol falan filan..bunlar cidden çok zaman ve emek alan şeyler.Özellikle benim için çok da uzun olmayan ortalama bi yazı için bile 3-5 saat emek harcadığımı biliyordum (tabi bu sorunu herkes yaşamıyordur.Özellikle bu işe yıllarını vermiş kişilerde daha farklı olabilir.)
Bu süreç içinde inanır mısınız resimlerimi başka sitelerde izinsiz şekilde kullanırlarken gördüm.Benimkisi gibi  doğru düzgün tanınmayan bir bloğun bile başına bu geldiyse binlerce takipçisi olanlara Allah'tan sabır diliyorum :)
Bu sıralar internet halkı tarafından G.Koreyle ilişkilerde bir gerginlik var farkındayım.Fakat bloğumdan uzak kaldığım bu süre içerisinde bir haftalık G.Kore gezisi yapmış bulunmaktayım.Ara sıra bu konudan da bahsetmek isterim.Yazının başındaki resim ise oradan aldığım bir biblo ve geleneksel kıyafetli bir gelini temsil ediyor.
Bu arada blog ismi değişikliği yaptım.İçime bu hali daha çok sindi sanırım.Siz nasıl buldunuz? tabi hala orada birileri varsa:)
İşte böyle sevgili okuyucular.İnşallah bu saatten sonra daha sık görüşeceğiz ve elimden geldiğince ara vermemeye çalışacağım.En azından temennim bu yönde :) Sizde yazılarıma yorum atarak ya da sağdaki izleyiciler kısmından izleyicim olmakla bana destek olup motive verebilirsiniz.
Şimdilik hoşçakalın :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder