21 Aralık 2014 Pazar

Kozalak boyama

''Kış geldi dışarısı soğuk evde uğraşacak bir şey olsa da sıkıntımı alsa keşke diyenler,evime el emeği göz nuru dekorasyon yapmak istiyorum diyenler bu yazı sizin için:) Bir yerde kozalak gördüğünüz gibi kapın eve götürün,başlayın boyamaya.ortaya muazzam görüntüler çıkıyor:)Eskilerden bir yazı.Keyifli okumalar''



En son pikniğe gittiğimizde babam ve arkadaşı semaveri yakabilmek için bir sürü kozalak toplamışlardı.O zaman benim aklıma bir fikir geldi.Bu kozalakları bir şekilde değerlendirebilirdim..

Çok önceden bir arkadaşım bana böyle rengarenk bir kozalak hediye etmişti.Çocuk aklı hemen ilgimi çekmişti ve çok sevinmiştim.O zamanlardan bu yana aklımdan çıkmamış hemen bir kaç tane kapıp eve getirdik ve böyle bir güzellik çıktı ortaya :)
Elinizde olması gereken malzemeler ise çok basit;

Kozalaklar :)

ve Guaj boyalar

Kardeşimde benden yaşça küçük olduğundan baya bir heves etti :) içlerinden en güzelini seçip iki elden tek tek yapraklarını ayrı ayrı renklere boyadık..

ve sonuç :


Tabi biz hepsini eldeki malzemelerden yaptığımız için o sırada verniğimiz yoktu :) Ama verniklenince çok daha güzel sonuçlar ortaya çıkabilir..

İnternetten bazı Kozalak boyama resimlerine baktığımda şunlara rastladım:





Çok tatlılar ama dimi?




Bunlara yeniden bakınca kendiminkinden utandım :P Bazıları süslemeye kaçmış ama neyse en azından fikir versin:)



Bunların çoğu sprey boyalarla yapılmış çalışmalar.Ben guaj boyayla yaptım.
Sizde böyle bir kozalağı tek renge boyayabilir toplu halde sergileyebilir ya da benimkisi gibi rengarenk de yapabilirsiniz nasıl arzu ederseniz :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder