29 Aralık 2014 Pazartesi

Bir Koreseverin dolabı nasıl olur?


Selam:)

Dün ki yazıda instagram hesabı açtığımdan bahsetmiştim.En son olarak da bu fotoğrafı paylaştım.Bir fangirlün dramı filminden bir kare :) Evet 20'li yaşlarımın başındayım ve kazık kadar oldum farkındayım.Fakat dolap o kadar boş görünüyordu ki gözüme bir Koresever anca bu şekilde değerlendirebilirdi.Eve teyzeler falan geldiğinde  hemen odamın kapısını kapatıyorum.Kınayan bakışlarına maruz kalmak istemiyorum :D Ama napayım evlenmeden etmeden bunları yapmazsam ne zaman yapcam içimde kalırdı.Baktıkça içim açılıyor böylelikle :)

Bu posterleri Güney kore'ye gitmeden önce trendy gibi dergilerden toplamıştım sonrasında döndüğümde ise daha güzel ve büyük posterler sahibi oldum ama bu sefer yapıştıracak alan bulamadım.Çünkü hepsi dana kadar maşallah :) Bide size gidişimi neler yaptığımı falan anlatacağım milyon tane fotoğrafa elim gider de ayıklayabilirsem.Bir sürü işim var daha benim :)

Dolabın üstünde Lee min ho,mblaq,ft island,beast,super junior,cnblue,miss a,g dragon ve Kim hyun joong var ama onu yakın zamanda çıkarmak istiyorum şu sevgilisine dayak atma olayından sonra :S


Dolabın içi de bu şekilde.Geçenlerde gaza geldim de topladım dolabımı.Yoksa çarşamba pazarı gibiydi.Yazılığı kışlığı bir aradaydı.Fazlalıklardan kurtuldum da rahatladım.Mağaza çalışanlarına da Allahtan sabır diliyorum.Baya bir yorulmuştum o gün.


Şifayı iyice kaptım bu arada.Hep uyuklar vaziyetteyim.Dikkat edin kendinize..














2 yorum:

  1. Bak hiç kazık kadar oldum deme 35 yaşında bir arkadaşım var Kore delisi bence yaşı yok bu Kore aşkının :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolaba hayran olduğun kişinin resmini yapıştırma biraz daha gençlik hevesi gibi gelir ya ben onu atlatamadım bir türlü.Annem senden küçükler evlendi de çocukları oluyor, sen daha çocuksun diyor.Bide gülüyor üstüne :)

      Sil