26 Aralık 2014 Cuma

En son yaptığım kozmetik alışverişim-Watsons&Gratis


Birkaç hafta önce arkadaşımla Açlık oyunlarını izlemek için buluştuk.Sinemadan çıktığımızda ilk önce Watsons sonra da Gratis mağazasına uğradık ve bu güzellerde benimle birlikte geldiler :)
Rimel ve eyelinerı Watsons'dan, gözaltı kapatıcısını ise Gratis'den aldım.

Ürünler:


Essence stay allday 16h long-lasting gözaltı kapatıcısı:Bir gözaltı kapatıcısına ne zamandır ihtiyacım vardı.Bir taraftan uygun fiyatlı bir şey olsun istiyordum.Essence'in bu ürününü aldım ve gayet memnunum.Fiyatı 9 Lira gibi birşeydi.


Maybelline master precise likit eyeliner: Aslında sürekli olarak kullandığım başka bir eyeliner vardı fakat bu ürün rimelle birlikte kampanyada olduğu için aldım ve denemek istedim.Bir kere kullandım ve ilk kullanışta istediğim gibi süremedim.Çünkü fırça gibi bir yapısı yok bana biraz zor geldi ama başka kullanımlarda üstesinden gelirim gibi geliyor.




Maybelline the rocket volum' express rimel:Bu ürünün fırçasından pek emin değildim.Fakat sürdükten sonra gayet memnun kaldım.Kirpikleri tek tek ayırıyor ve uzun gösteriyor.Tavsiye ederim.


İkisi birlikte böyle bir kabın içindeydi ve yanlış hatırlamıyorsam 20 Lira gibi bir fiyata almıştım.Yalnız kabın üzerindeki kız fena halde bana Emma Watson'ı hatırlattı.Yalnız ben miyim böyle düşünen?:)

Not:Gratiste 26-31 aralık arası yılbaşına özel %50'ye varan indirimler varmış.İlgililere duyurulur:)

Umarım faydalı olmuştur.Kendinize dikkat edin.Ben biraz şifayı kaptım bu aralar atlatmaya çalışıyorum :')



Görüşmek üzere:)







8 yorum:

  1. Canım güle güle kullan aldıklarını güzel ürünler almışsın :) Maybelline 'in eyelinerını çok seviyorum ve sürerken zorlanmadığım tek eyeliner diyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben de ilk kez Maybellinenin eyelinerını aldım.Kullandıkça alışırım gibi geliyor :)

      Sil
  2. Merhaba :) O eyelinerı sürmeyi bende beceremedim zaten genel olarak beceriksizim bu konuda bu eyeliner işimi dahada zorlaştırdı gözüme sokup durdum :) Güle güle kullan aldıklarını :)
    Takipteyim banada beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun :) ben bir tek Maybelline'in rimelini kullanıyorum ama pek anlamam o işlerden şansa almıştım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Ben de öyleydim de yavaştan ala ala çoğaldı :))

      Sil
  4. Maybelline'in bu rimeline ben de bayılıyorum. Sizi de blog keşif etkinliğinde gördüm. Ben de bloguma beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil