20 Aralık 2014 Cumartesi

Song Jae Rim'in Türkiye'deki halleri


Fotoğrafa dikkatlice baktınız mı ? Bu kişi bir İstanbul dilencisi falan değil,bildiğin koreli aktör Song jae rim.Evet evet sevgili okurlar alıcılarınızın ayarlarıyla oynamayınız düpedüz kendisi :) Sen kalk teeeeee elin Korelerinden gel Sultanahmetteki köpeklerle kedilerle birlikte yerlerde yuvarlan :D Sizce de çok sevimli durmuyolar mı bu fotoğraflarda? Jae rim'in sempatikliği hat safhada :) Hayır bir de hep oralar benim mekanlar yani ben olmadığım zaman gitsinler tabi ohh.Neyse artık :) Bugün sosyal medya hesabında paylaştı kendisi bu fotoğrafları.

İşin garip yanı geçen sene (hatta bir önceki sene oluyor artık) 2013'de Kore etkinlikleri sırasında Eminönü'de kocaman bir Kore geleneksel evi kurmuşlardı.Yapıtın içinde Kore tanıtım filmi dönüyordu ve oradaki aktör Song jae rim'di.Ben onu Nail shop paris dizisinde tanımıştım ve o kadar da bilinmiyordu.O zaman da dediydim bu çocuk ünlü olur bak gör diye gel gelelim bugünler de ''We got married'' programında boy gösteriyor ve zannımca baya popüler olmuş.Sosyal medyada programlarda her yerde kendisini görüyorum.


We got married'deki partneri ise Boys over flowers'ın kayul'u Kim so eun :) Hani varya şu jan di'nin en yakın arkadaşı kız işte o :) Programa şöyle bir baktım da ne kadar yakın görünüyorlar öyle? İnsan gerçek hayatta da bekliyor senaryo olduğunu bilse bile :) 
   Programın konseptini bilmeyenler için özet geçmek gerekirse,''We got married'' ismi üzerinde olduğu gibi bir Kore evlilik programı ama bizimkiler gibi gerçek evlilik değil tabi ki düzmece :) İki ünlü kişi seçip evlendiriyorlar.Kamera da tabiki sürekli onlarla birlikte bazen görevler veriyorlar bazen etkinlikler yapıyorlar.Biz de onların evliliklerini izliyoruz.Böyle deyince kulağa saçma gelebilir ama izledikçe fena sarıyor :)
Duyduğuma göre Kim so eun'da Türkiye'ye balayına gelmek isteyince gelmişler bize de böyle fotoğraflar yansıdı.Program da izleriz artık Türkiye bölümlerini :) Sabırsızlıkla bekliyorum ben de :)









4 yorum:

  1. burada nrmal insanlar gibi rahatlıkla gezmişler anlaşılan. yerlere yattığına göre :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç Sultanahmet civarlarına geldin mi bilmiyorum ama son 2 senedir falan oralar Koreli avlama merkezi olmuş resmen.Turistler genelde orada takıldıkları için..Genelde bir grup kız nerde bir çekik görseler anyohaseyyyooooo deme suretiyle yanlarına yanaşıyolar.Zavalılarım nasıl şaşırıyor bide kim bunlar niye halimi hatrımı soruyor falan diye :))
      Sanırım bu fotoğrafın çekildiği zaman sabahın kör vakitleri çok insan yok heralde ondan böyle rahat davranmış.Yoksa o fangirller hayatta rahat bırakmazlardı çocuğu :))

      Sil
  2. Yaaaa şimdi İstanbul'da olmak vardı. Ve katılıyorum normal bir vakit olsa hayatta böyle rahat olamazlardı.
    Bu arada yazıların çok eğlenceli ve orijinal gerçekten çok beğendim.

    YanıtlaSil