18 Aralık 2014 Perşembe

MBLAQ Kışı (MBLAQin parçalanışı,Lee Joon ve Thunder'ın gruptan ayrılması)


''MBLAQ dağıldı.Lee joon ve Thunder gruptan ayrıldıklarını resmi bir şekilde ilan ettiler''
    Güne bu sözleri okuyarak başladım.Sabahtan beri bilgisayar ekranına bön bön bakıyorum.Neler diyeceğimi bilmiyorum.Aslında bugünün konusu bu değildi ama içimden bi ses bunu yazmam gerektiğini söyledi.
Mblaq'i tanımayanlar için iki tane tanıtım yazısı yazmıştım birincisi için buraya,ikincisi için buraya tıklayın.
(Fotoğraf ''Broken'' albümünden.)
     Mblaq'in, neden bilmiyorum ama,diğer gruplara göre bendeki yeri ayrı olmuştur.Geçen sene ''Hello Baby'' programının karşıma çıkmasıyla da tanıdım ve sevdim onları.Çok kısa bir süre sonra ise Musicbank'le Türkiye'ye geleceklerini söylediler ve havalara uçtum.Hatta yazısı da burada.Neyse günler geçti geceler geçti ve benim bu sene Güney Kore'ye gitme fırsatım oldu.Bir haftalık bir turdu ve içinde bir de konser olacağı söylenmişti.Son haftaya kadar başka bir konser başka sanatçılar olacağı bize söylenmişken son hafta program değişti.Mblaq'in de sahneye çıkacağı bir konsere gideceğimiz duyuruldu.O zaman ki sevincimi tahmin edebiliyorsunuz değil mi? Moralimin sıfır olduğu bir günde yüzümde güller açıyordu.Bir terslik çıkmaması için dua ediyordum.O gün geldi ve Mblaq sahneye çıktı ve o kadar yakındık ki onlarla.Hayatımın en özel anlarından birisydi.
     Lee joon son zamanlar da Mblaq'in konserlerine katılmıyordu ama bu konsere çıkmıştı.Sahnede hiç bir sorun yokmuş gibi duruyordu.Yine çok içten samimi güler yüzlüydüler.Elimde kendi çektiğim resimler ve videolar var ama düzenlemem gerekiyor.Başka bir yazı da daha detaylı bahsederim inşallah.Ama şu resme bi baksanıza;


Hiç bir sorun yokmuş gibi değil mi? Gerçi bu konserden sonra G.O ve Seung ho bir kaç konserde ağladılar.Evet bildiğin ağladılar.Belli ki grubun eski günlerine dönmesini beklediler.Bizde öyle bekledik hatta söylentilerden sonra'' Winter'' adlı birde mini albüm çıkardılar oohh ne güzel hiç bir sorun yokmuş derken bu sabah resmi bir şekilde ayrıldıklarını belirttiler.


     Şimdi gel gelelim fasulyenin nimetlerine.Bir kaç yerde Lee Joon ve Thunder hain damgası yerken birkaç yerde ise bu söylemlere karşı koyu A+'lar hemen eski grup üyelerini korumaya geçtiler.Benim şimdi söyleyeceklerim karşısında ise çoğu A+lar ellerinde taşları hazır edecekler farkındayım.
      Öncelikle Mblaq başarılı bir grup oldu mu?oldu.Ama bir super junior bir shinee bir exo gibi olamadı.Eğriye eğri doğruya doğru değil mi A+lar?Bana kalırsa bu tamamiyle yapım şirketleri olan J.tune camp'in eksik sunum ve yanlış tanıtım politikası izlemesinden kaynaklanıyor.Hatta dua ediyordum ki şu çocuklar şu şirketten bir an önce kurtulsun.Çünkü hakettiklere yere gelemediler bir türlü diye.
      Gel gelelim bugüne.Lee joon'un besbelli iyi bir oyunculuk yeteneği var.Bir kaç yerde Lee joon'un üstüne gidilmemesi gerektiği çünkü gruptan ayrılacağını açıkladıktan sonra şirketin hiçbir şekilde ona destek çıkmadığını söylemişler.Şimdi ben şirketi sevmediğimi belirttim ama şirketten ayrılacağını belirten bir kişiye hala neyin desteğini yapar bu şirket sormak istiyorum?Lee joon bence artık oyunculuğun ona daha çok kazandırdığını ve Mblaq'inde bu saatten sonra bir Super Junior gibi bir yere gelemeyeceğine farkettiği için gruptan ayrıldı.Fakat ben bu durumu Kim hyun joong'un durumuna benzetiyorum ss501'den ayrıldıktan sonra bir süre iyi gitti fakat sonra noldu?Lee joon'unda aynı kaderi yaşayacağını düşünüyorum.Fakat yanılır mıyım orasını birlikte göreceğiz.  
      Thunder'a gelirsek her zaman bi baby face durumu vardı.Şu sıralar kendisine de iyi bakıyor ve en büyük şansı ise ablası Dara olması.Fakat Thunder'ın solo albümlerine bakıyorum da sesinde baya bir oynama yapılmış şeklinde karşımıza çıkıyor.Kendi başında ayakta tutunabileceğine mi inanıyor cidden de gruptan ayrılma gereği duydu?Hadi Lee joon belki ama Thunder dan cidden birşey beklemiyorum.Bence yaptığı kocaman bir hata ama farkına ne zaman varılır bilinmez.


Bu güzel görüntüyü insan hep görmek istiyor değil mi?Ama malesef ki artık Mblaq;G.O,Seung ho ve Mir'den oluşuyor.Daha şimdiden Vikipedi de Lee joon ve Thunder'ın ''eski üyeler'' başlığında sergilenmesi beni ikna etti :( Mblaq'in son iki albümü de dağılmaya ne kadar yakın olduklarını belli eder gibi sanki değil mi?
Broken
Winter
Cİdden de Mblaq en büyük kışını yaşadı.Bakalım 3 kişi olarak ayakta kalmayı başarabilecekler mi?

     Lee joon ve Thunder'a içten kırgın olsam da onlara hak vermiyor değilim.Başından beri şirketin yaptıklarına ben bile dayanamadım.Bundan sonra umalım hayatlarında güzel şeyler olsun.
     Birilerine hayran olmak onları sevmek güzel şeyler.Ama onların gerçeklerini görmezlikten gelmek pek doğru bir davranış değil.Sonuçta hepimiz yaşımızı almış kişileriz,hepimiz grubun bu şekilde dağılmasını istemezdik.Umarım düşüncelerimi doğru bir şekilde ifade etmişimdir.
     Yine de diyorum iyi ki de tanıdım onları ve iki kez konserlerine katılma şansı buldum.Bu yönden çok şanslıyım.Her neyse çenem düştü.Yazdıkça yazasım geldi.Kafanızı şişirdiysem de affola.Bu da böyle bir iç döküş yazısı olsun :)

Sevgiler..






6 yorum:

  1. Mblaq her biri birbirinden yetenekli iki üyelerden oluşuyordu. Şirket diğer kpop gurplarının verdiği önemi vermedi. Şirketin ilk grubu olmasına rağmen yeni gruplar çıkarma peşinde koştu. Mblaq gibi sevilen bir grubu arka plana atmaları konusunda yanlış yaptılar. Bilirsin Mblaq her zaman Beast ile aynı dönemde çıkış yaptığı için karşılaştırıldılar. Cube'nin onlara verdiği desteği ne yazık ki J.Tune Mblaq'e sağlamadı. Buna rağmen bir çok ülkede tanınan bir grup olarak büyük işler başardılar. Bunu yapan sadece üyelerinin samimiyeti diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şekilde düşünüyorum.O samimiyetleri bence onları yine bugüne getiren,şirket değil.Beast'in promosyonlarının kaçta kaçını yaptılar ki?.Bir ara SM Mblaq'i alacağını söyledi ama almadı.Bütün programlarda abi kardeş gibi görünüyorlardı.Eğleniyolardı,didişiyorlardı.Olan bizim çocuklara oldu :(

      Sil
  2. (Yazıma yaptığın yorumla hemen buraya ışınlandım..) Mblaq çok daha populer olmayı hakeden bir gruptu ki dediğin gibi şirketin hatası. Gerçi şirketin öne itip itip sonra ortada öylece bırakıp dağılmasını izlediği gruplar gibi de olmasını izlemek istemem hiçbir zaman. Şu hain konusu da şunu söylemek istiyorum ki fanları anlamak zor hemen gidenin arkasından hain diyebilecek kadar neyin kafasını yaşıyolar bilemiyorum. Ahh bir de vikipedi gerçekleri hemen yüzümüze vurmasa.... Tekrar söylüyorum ki Mblaq çok daha iyi yerlere gelmeyi hakedecek kadar başarılı bir grupken böyle olması çok üzücü. Tek isteğim şuan gruba yeni üyeler eklenmemesi ve geride kalanların da gidenlerin de yıpratılmaması

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende istemiyorum yeni birilerinin eklenmesini.Zannedersin 10 kişilik grupta kimin girdiği çıktığı belli değil:S Öyle değil ki biz her zaman Lee joon'un o şebekliklerini arayacağız.Thunder'ın yokluğunu hissedeceğiz.
      Aslına bakarsan benim katıldığım konserde Shinee da vardı ve onlardan bir önce çıktılar.Çokta basite alınmıyorlardı ama ne biliyim yine de bi en son çıkacak ana grup olamadılar hepsi şirketin hatası işte.Napalım ya artık olan oldu.Alışmaya çalışacağız :(

      Sil
  3. Ben MBLAQ'ı pek takip eden, fanı olan biri değilim. Thunder'i dizide görünce grubu tanıma fırsatım olmuştu birkaç şarkılarını severek dinlerim çok alakasız biri bile olsam haberi okuyunca ben de bir kaç saniye kalakaldım. Gruplar bana hep bir ailenin parçası gibi geliyorlar içleri öyle ya da değil bilemem ama ben de çok üzüldüm. Ne diyelim bundan sonra grup üç kişi de kalsa iyi bir şekilde ayakta kalır umarım, gidenler de iyi yerlerde olurlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok üzüldüm.Türkiye ye de geldiler acaba tekrar gelirler mi falan diye düşünürken parçalandıklarını duymak çok fena oldu.Grup arkadaşlarıyla aralarında bir problem olmadığını söylüyolar zaten ama Seung ho ve G.O'nun ağlamaları ne kadar üzüldüklerini gösteriyor.Belki ilerde birgün yine birleşirler ya ne biliyim benimkiside umut kapısı :S

      Sil