27 Aralık 2014 Cumartesi

Dilwale Dulhania Le Jayenge-Cesur yürek gelini alır


Bu aralar hint filmlerine sardım.Geçenlerde de bu filmi izledim.Bir Kajol ve Shahrukh khan klasiği.Bu iki bollywood yıldızının birlikte 6 tane filmi olduğunu biliyor muydunuz? Filmlerde o kadar uyumlu görünüyorlar ki,bu kadar aşk filmi çevirip nasıl aralarında bir şey olmamış diye merak ediyorum ben.Hatta ben biraz bunların durumlarını Hülya avşarla İbrahim tatlısese benzetiyorum. Sen zamanında çek aşk filmlerini,sonra gel aradan seneler geçsin biz kankayız de :) Çok mu garip bir örnek oldu?
Anlayamıyorum sevgili okurlar ne yapayım ?:D


Filmde shahrukh khan'ın oynadığı serseri,haylaz Raj ve sürekli hayalinde beyaz atlı prensini düşünen Kajol'un oynadığı Simran karakteri arasında ki aşk anlatılıyor.İkisi de Londrada yaşıyorlar ve bir Avrupa turunda tanışıyorlar.Fakat arada bir problem var.Simran'ın babası kızını Hindistandaki en yakın arkadaşının oğluyla evlendirmek istiyor ve apar topar memleketlerine dönüyorlar.Tabiki de Raj da peşlerinden:) Şu resim aslında filmin kopma noktası ama izleyince tam olarak kavrayabileceksiniz :) 
Ben filmi çok beğendim.Film 1995'de çıkmasına rağmen hala bazı sinemalarda vizyona giriyormuş.Hatta bir Çin filminin ardından en çok vizyonda kalan filmmiş.Fakat bir Hint filmini kesintisiz izlemek için baya bir vaktinizi ayırın .Çünkü 3 saat sürüyor.Tabi benim gibi dans sahnelerini atlamak istemezseniz :)

Başka izlediğim Hint filmleri olduğunda yine buradan tanıtacağım.Takipte kalın :)











8 yorum:

  1. Seda Sayan'ın "kankalarıyla" evlendiği düşünülürse kankalık pek de samimi değil yani :D Buarada Hint Filmi pek severim bunu da listeye aldım gayrı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya seneler öncesinde Nihat doğana da kardeşim demişti o zaten :D Ahh yeni çağa ayak uyduramadım mı nedir? :)
      İzle bence çok beğeneceksin ;)

      Sil
  2. Merhaba, keşif etkinliğinden geliyorum bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar arastirmacisin. Ayrica Hulya ve İbrahim olayina da katiliyorum. :) Takipteyim. Ben de beklerim. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  4. Aralarında bişi yok ama bak cidden :) Shahrukh sektöre girdiğinde çoktan evli barklı adamdı.
    Avşar'ı Hulya Koçyiğit zannettim, ne zaman film çekti Tatlısesle diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha hülya koçyiğit biraz büyük gelirdi imparatora :P
      Shahrukh daha önceden evlenmiş bende öğrendim ama evli de olsa o aşk dolu bakışlar falan nasıl oluyor merak ediyorum :D

      Sil