11 Haziran 2016 Cumartesi

Google'dan gelen ilginç aramalar #2

Daha önce seri halinde ilerleyen yazılarım yoktu.''Google'dan gelen ilginç aramalar'' başlığını da bu fikirle açmıştım.Fakat işlerimin yoğunluğundan post hazırlamayı bırak,ödevler haricinde bilgisayarımın yüzünü göremez olmuştum.Dönem bittiğine ve baya bir boş vaktim olduğuna göre,kaldığımız yerden devam edebiliriz:)

Hemen başlayalım :)



Ahh ahh demek sende Hyun Bin'in derin gamzelerinde kendini kaybetmiş,çıkış çaresini Google'dan arayacak kadar bu dertten müzaripsin sevgili misafirim..Belki Hyun Bin'e aşık değilim ama fan kadrosundan bende bir koltuğa sahibim ondan eminim.Bu aralar Secret Garden'a da tekrar başladım ve sanırım bu 15364825. izleyişim...En sevdiğim Kore dizisidir.Hala da çok gülüyorum ve çok seviyorum..Herhalde bundan sonra da bir bir milyon kere daha izleyeceğim.Aramanın içeriğine gelirsek ''Hyun Bin gibi bir adama aşık olmak'' çok güzel bir his olsa gerek.Bir taraftanda biz Türkler için imkansızın ötesinde bir seçenek gibi duruyor.Bence gel yol yakınken dön bu sevdadan.Yoksa çok canın yanacak gibi görünüyor. 


Bu aramayı görünce 3.5 su bardağı unla yapılan tek kalburabastı tarifini ben mi vermişim ki,Google buraya yönlendirmiş merak ettim :) Kalburabastı tarifini bundan 3 yıl önce kadar paylaşmışım.Annem de aynı tarifle bugün yaptı hatta.Tarif için tık tık..


Koreli şarkıcılara ulaşmak isteyen genç kızlarımız ne kadar fazla biliyorum.Şimdi sizler için bu tarifi veriyorum : İlk önce gidip bir pasaport alıyorsunuz,ardından Kore'ye giden bir uçak bileti.Kore'ye vardığınızda hayranı olduğunuz grubun müzik şirketinin önünde(Sm town,yg vb.) kamp kurmaya başlıyorsunuz.Hayran olduğunuz şahıs muhakkak şirkete uğrayacaktır.Geldiği zaman güvenlik ordusunu yenebilirseniz Çukaeee başardınız demektir..(You are beautiful'u anımsayanlar?)Onun dışında sosyal medyadan manyak gibi peşini bırakmadan gönderilerine yorum atıp durursanız bu şekilde de ulaşabilirsiniz belki bir ihtimal..İyi şanslar şimdiden..


Oooouww ya ne zaman filmimi çıkardınızz? İnanamıyoooouueerrum...Popüleritiliğimin zirveliğinin harikalılığı :P:P Şaka bir yana ne kastedildi burada cidden bilmiyorum.Öyle bir film varda benim mi haberim yok?


Yemek paylaşımı yaptığım zamanlarda,bazen kapanışı Bon Appetit şeklinde yapıyorum.Anlamı ise ''Afiyet olsun'' demek.Fakat ''Bon Appetit mr.yok yok '' derken hem Fransızca hem İngilizce hem Türkçe bir arada kullanılırak ne kastedilmiş cidden merak ettim..Sorunun cevabı ise,''Afiyet olsun bayım yok yok''.Google Translate'e buradan selamlar..



Nasıl buldunuz aramaları?:)










2 yorum: