20 Haziran 2016 Pazartesi

8x4 Pure Parfüm Deodorant-Ürün Tavsiyesi


Sıcaklıklar iyice bastırmışken dışarıya çıkmak adeta bir işkence.Ramazan gerekçesiyle ve yılın en sıcak günlerini yaşadığımızdan dolayı dışarıya çıkma işlerini minumuma indirmeye çalışıyorum.Çalışıp,oruçlu olanlara da Allah'tan kolaylıklar diliyorum.Çalışmamamın tek iyi yanı ramazanda evde olmam sanırım :)

E haliyle bugünlerde en çok ihtiyacımız olan şeylerden bir tanesi de deodorant. Kullandığım,memnun olduğum bir ürünü sizlere tanıtmak istedim.Reklam değil kesinlikle onu belirteyim :)

Eskiden deodorant yerine Roll-on'ları kullanıyordum.Fakat giysilerimde leke bıraktılar.Sonrasında deodorant kullanmaya başladım.Epeyce bir süredir de ''Playboy Lovely'' ürününü kullandım.Onun kokusunu da çok seviyorum fakat hem kokusundan sıkıldım hem de biraz daha fresh bir koku istedim.Birçok ürün de şeker içerikliydi.Belki parfümlerde bir nebze ama deodorantlarda şeker kokusuna katlanamıyorum.Birçok ürünü denedim ama istediğim tarzda bir şey bulamamıştım.En sonunda reyonda 8x4'ün deodorantlarına rastladım.İki tanesini beğenmiştim aslında.Bir tanesi Ocean Fresh(Lotus Çiçeği,Nilüfer ve Şeftali) diğeri ise Pure(Zambak,Karpuz ve Deniz yosunu).Bu çıkardıkları yeni seri sanırım.Daha önce görmemiştim.Bu sefer ''8x4 Pure'' olanını seçtim ama bittiğinde diğerini de alacağım. Açıkçası Pure'un içeriğine baktığımda deniz yosunu ve karpuzun olmasını biraz garip karşıladım ama gerçekten çok güzel ve fresh bir koku.Pudrasız olduğu için de giysilerinizde leke bırakmıyor.
Kısacası ben kullandım ve memnum kaldım.Eğer deodorant alacaksanız ve ne alacağınıza karar veremiyorsanız sizin için bir öneri olabilir :)









4 yorum:

  1. şu sıralar fresh kokuları çok seviyorum ve karpuz deniz yosumu benimde ilgimi çekti. Görmemiştim bu seriyi bir bakayım çıktığımda :) teşekkürler canım güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel kokusu var.Doğru düzgün deodorant kokularını beğenmeyen annem ve kardeşim bile beğendiler:) Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. evet ben de kullandım bunu,
    çok kalıcı ve hoş bir kokusu var,
    şu an kullandığım koku şu
    içeriği mükemmel
    bir göz atın derim :)
    http://www.indirimvekalite.com/kozmetik-saglik-bakim-k-21/parfumler-k-4277/bayan-parfumleri-k-10123/thierry-mugler-womanity-refill-edt-80-ml-bayan-parfumu-u-110410.html#.WH8k0tSLSzc

    YanıtlaSil