27 Ocak 2016 Çarşamba

Telefonumdan Karışık Fotoğraflar


Bir önceki yazımda duyduğum üzüntüyü sizlerle paylaşmıştım ve o kadar çok destek mesajı aldım ki hiç bu kadarını beklemiyordum açıkcası.Melike Uysal Okkalı,Ayşe Şule,Kore Fenomeni,İstanbul Hanımefendisi,Seda Aytaş,Kadriye,D.S.K.,diary of melly,Dilek ve Bollywood Terapi arkadaşlarıma  başta bana yorumlarıyla destek oldukları için çok teşekkür etmek istiyorum.Bu gönlü güzel arkadaşlarım sayesinde yazma isteğimi kırmadım ve bana yalnız olmadığımı hissetirdiler,sağolsunlar..
Uzunca bir süre de sesim çıkmadığı için bir ses etmeye geldim :) Daha özenli istediğim tarzda yazılar yazmak istiyorum en kısa zamanda..Sosyal medyada hesabım yok ama telefonumda zaman zaman çektiğim fotoğraflar duruyordu.Sizinle paylaşmak istedim :)

İlk önce Sushiyle başlayalım :)
Japon mutfağının en bilindiği sushiyi denemeye hiç fırsatım olmadı.Hep internette denk geliyordum ve tadını çok merak ediyordum.Şöyle güzel böyle güzel tadı var yorumları,çeşit çeşit fotoğraflar,etiketler..Benim damak tadımda pek seçici değildir öyle..Bir gün babamdan istedim o da sağolsun aldı geldi.Paketi açmamızla çiğ bir koku yayıldı odaya :) Annem buruşturdu tabi hemen ağzını gözünü,ben hala triplerdeyim yok önyargıyı bırakın,çiğ balık ama aslında öyle bir tadı yoktur falan düşüncelerindeyim.Sonra ağzıma attım..Ve bam! Bildiğin çiğ balık biraz etrafında lapa pirinç ve o susam yağının dehşet kokusu :D Japon tutkunu ve sushiye bayılanlar lütfen bana kızmasın ama cidden hiç damak tadıma uygun değil.Bir daha yanına yaklaşabileceğimi sanmıyorum ve buradan da benden bir elit olamayacağını bir kez daha anladım :)



İstanbul'da köprüden geçerken güneşin batış esnası..Bu görüntüyü her gördüğümde hayran kalıyorum..İstanbul'da yaşamanın en güzel yönlerinden biri bence..
American Chocolate Chip Cookies..Tarifi çok kolay,çabucak yapılan,lezzetli bir tarif.Bugünlerde çayın yanına yakışır.Tarifini vereceğim inşallah..
 Buz gibi havaların tam tersine cıvıl cıvıl yazdan kalma bir İstanbul fotoğrafı :)

Cupcakelere bayılıyorum..Bunları da yapalı baya olmuştu.Biri yapsa da yesem şimdi ne güzel olur..:)
TCDD müzesinden bir fotoğraf..Bunun yazısı da gelecek inşallah..

Sultanahmetten 2 yıl önceki bir fotoğraf..


Ramensiz olur mu??olmazz.Bir kardeşe bir bana..Filmlerimizin vazgeçilmezi.Allahtan damak tatlarımız uyuyor :)








8 yorum:

  1. Her zaman seninleyim bilesin :) Oyy suşiye bayılırım. Çok çeşitleri var belki başka birini yesen seversin :) Ramene de taktım buaralar ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canımm :*
      Evet umarım sushinin başka çeşitleri bunun gibi değildir.Belki o zaman tekrar cesaret eder de yerim :)
      Ramene ben de bayılıyorum.Yurtta kaldığım dönemde az bağımlısı yapmadım milleti.Benim yüzümden kilo aldı hepsi :D

      Sil
  2. Fotoğraflar güzel .İstanbul fotosunu sevdim. Ben de suşi sevemedim gitti::::::)

    YanıtlaSil
  3. ayy sushi!!! sushiyle ilgili şöyle bir durum var, o kadar çok çeşidi var ki mutlaka kendine uygun olanını, Türk damak zevkine yakın olanını başlangıç bulursun. sonrası zaten geliyor kendini durduramıyorsun hahaha. ay şunu da bi deneyeyim, belki bunu da severim, ay şu neymiş derken bi bakıyosun o ilk yiyip sevmediğin sushiyi yer olmuşsun ^-^

    ay sen yaz, hep yaz biz de okuyalım^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım ben en damak tadıma uygun olmayanını gittim yedim.Yoksa milletin bu kadar övdüğü şey böyle olamaz,olmamalı :))
      Çok teşekkür ederim canım,inşallah :*

      Sil
  4. keyfiniz daim olsun, hiç bozulmasın!
    Sushi denemedim ama merak ediyorum, çiğ balık olmayanı yok mu acep :)
    Ramen keyfi hem de kardeşle oh oh oooo :)))
    Sen yaz yeter ki, gerisini boş ver!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :))
      Çiğ balıklı olmayan sushide varmış sanırım ama hiç görmedim.
      Ramen zaten vazgeçilmezimiz:)

      Sil