12 Şubat 2016 Cuma

Shah Rukh Khan'ın Kitabı-Musthaq Shiekh

İki en sevdiğim şey;''Shah Rukh Khan'' ve ''Nutella'' :)

Shah Rukh Khan'ın kitabı sonunda elime geçti.İlk haberlerini aldığım zamanda Türkçeye çevrileceğini duyduğumda havalara uçmuştum.Malum son bir senedir bende bir Bollywood sevdası almış başını gitmekte..Favorim ise en başından beri belli,King Khan :))

İzlediğim birçok filmini blogta yorumladım ve devamı da gelecek.Biter mi 50 yaşına basmış ama kesinlikle göstermeyen,80'e yakın filmde  rol almış biri için yazılacaklar?


Gelelim kitaba,
Kitabı Shahrukh'un yakın bir arkadaşı yazmış.Fakat Shahrukh kendisi de bir otobiyografisini yazacağını söylemiş ki onun için çok daha heyecanlıyım açıkcası.Çünkü çevirisinde mi bir problem var yoksa yazarın dilinden mi kaynaklanıyor bilemiyorum ama kitabı okurken konu bir yerden diğerine atlıyor.Takip edip hangisi Shahrukh'un yaşadığı hangisi yazarın yaşadığı ayırt etmekte güçlük çektiğim zamanlar oldu.
Onun dışında kitapta,resimdeki gibi Shahrukh'un aldığı rollerin fotoğrafları ve özel yaşamında ki fotoğraflara da yer verilmiş.Bu kadar farklı rollerde oynadığını bilmiyordum mesela.
Shahrukh'un aslında sadece dışarıdan görülen ''eğlence adamı'' olmadığı aslında dur durak bilmeden çalışması,ebeveynlerini kaybettikten sonra yaşadığı derin üzüntüyü ele almış.Aslında Shahrukh'un farklı,mütevazi kişiliğini ailesinin anlatıldığı satırlarda daha iyi anlayabiliyorsunuz.Bir starın yaşadıklarını okurken bilinmeyen dünyasına yolculuk yapıyorsunuz ve aslında hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını yeniden kavrıyorsunuz.Sırf yalnız kalabilmek için bile 2 saat tuvalette durması gibi anılarına ortak oluyorsunuz mesela..


Kitabın aslında yarısındayım ama bu yazıyı yazmak için daha fazla bekleyemedim :)
Martı yayınlarına ise bu imkanı tanıdığı için teşekkürler.Umarım diğer yayın evleri ve film şirketleri doğu dünyasına daha fazla yönelir ve bizi de mutlu ederler :)

Benim gibi Shahrukh Khan sevenler burada mı?








4 yorum:

  1. Ah şu leydi srk resmi yok mu bayılıyorum o tipe. Tipişko 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha leydi Srk..Ne güzel benzetmişsin :))
      Ben de bayıldım o karakterlere.Adam star olmak için doğmuş sanki :))

      Sil
  2. Şu kitabı gördükçe merakım daha da artıyor. İçinde kim bilir neler saklı neler =) ne yazık ki henüz okumadım ama en kısa zamanda bir el atacağım nasipse. Gerçekten yalnız kalmak için öyle şeyler yapmış mı ya SRK, fikire bak fikire :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamı baya ayrıntılı anlatılmış aslında.Güzel bilgiler var.
      Yapmış yapmış daha neler yapmış :)
      Bir tane daha Srk fanı bulduğuma sevindim :)

      Sil