16 Ocak 2015 Cuma

Kore'deki ilk günüm 2 : Busan balık pazarı


 ''Kore'deki ilk günüm'' yazımda Kore'ye ilk adım attığımdan itibaren gündüz gözüyle yaptıklarımı anlatmıştım.Şimdi kaldığım yerden akşam neler yaptığıma bakalım.Eee o kadar yolculuk edildi,gezildi,edildi, enerji harcandı yemek yemeden olmaz değilmi? :) Yemek yemek için ise Busan balık pazarının yolunu tuttuk.

Bol fotoğraflı ve Busan'ı akşam gözüyle görebileceğiniz bir yazı olacak.Benim de anılarım tazelensin :)

**Okumadıysanız ''Kore'deki ilk günüm'' yazısı için tık tık..



Yengeç restoranının dış tasarımı nasıl ama? :) Kocaman bir şeydi bir de.Ne korkunç görünüyor..Balık pazarına doğru giderken gördüm.Hemen fotoğrafını çektim.Fotoğraf net değil kusura bakmayın.


Öncelikle balık pazarına girdiğiniz de acayip keskin bir balık kokusuyla karşılaşıyorsunuz.Öyle bizim balık satan yerler gibi değil daha ağırdı kokusu sanki..Bir de sadece balık satılmıyordu tabi envai çeşit deniz ürünleri vardı :) 



Yılan balığına gyeelllll! :)

Maşallah o balık tezgahlarında hep yaşlı ahjumallar(orta yaş ve üstü bayanlar) çalışıyordu ve bize ürünlerinden satmaya çalışıyorlardı :) Bir de şalvar tarzı şeyler giymişlerdi..





Taa taaa akşam yemeğimiz!
Bu girdiğimiz yer küçük bir mekandı.Bir ahjumma işletiyordu.Biz gittiğimizde mezeler hazırdı zaten.Bir duvarda tv asılıydı ve Master's Sun dizisi oynuyordu o sıra :) Tabi altyazısız nerde anlayacağım :) 

Yemekte balık,olmazsa olmaz yağsız tuzsuz pilav,yosun çorbası,kimchi vb bir sürü meze bulunuyordu.
Yosun çorbası resmen su gibiydi.O yosunda süs olarak konulmuş gibi zaten tuzu falan yok :) Ama balık aynı bizimkiler gibiydi hatta lezzetliydi.


İlk önce bu metal çubuklarla yemek istedim ama yok olmuyor elimden kayıveriyor.Sonra ahjumma tahta çubuk getirdi hatta isteyenlere çatal verdi ama yookkk ben Kore'ye gelmişim bir de çatal mı kullanıcam :) Tahta çubukla yedim yemeğimi :)


Buyrunuz doğu denizinin(japon denizinin) gece görüntüsü :) 


Burda da sessiz Busan'ın bir sokak fotoğrafı.O yoldan tekrar yürüyormuşum gibi hissetim.Sizde benimle birlikte yürüdüğünüzü hissetiniz mi? :)






7 yorum:

  1. Çok güzel ya. Ben burdaki balık pazarına katlanamıyorum ona hiç katlanamazdım herhalde. Koreye gitmek isteğim canlandığında hep yemeklerden korkuyorum. Orada birine helal olması için yardım istediniz mi yoksa balıkta zaten problem olmuyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz her seferinde sorduk helal olup olmadığını ama çok da umursamayanlarda oluyor yani :)

      Sil
  2. Of course..I followed you :)

    YanıtlaSil
  3. yazılarını severek okuyorum :) ve her okuyuşumda senin yerinde olmak istiyorum büyük şans doğrusu
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumun için :) İnşallah bir gün sen de gidersin hatta benden daha çok gezersin :)

      Sil
  4. Gercekten cok sanslisin ama nicin gittin bide lac yasindasin 히히히 :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güney kore seyahatm ve ilk uçak deneyimim diye bir yazım var oraya bakabilirsin :)

      Sil