15 Ocak 2015 Perşembe

Dostluk ekmeği


Bu blogta kitap yorumu paylaşmayalı ne kadar zaman olmuş böyle..
Kitapseverler için bu paylaşımı biraz öne almak istiyorum :)
Dostluk ekmeği,isminden de anlaşılacağı üzere arkadaşlık bağları ve dayanışmayı baz alan bir kitap..Öyle dolu dizgin bir aşk hikayesi yok daha çok kalbi kırık bir kaç arkadaş ve onların bir araya gelerek birbirlerine verdikleri destek anlatılıyor.
Kitabın başkarakteri Julia Evarts'ın oğlunun vefatıyla birlikte yaşadığı hüzün anlatılarak başlıyor...Julia'nın yaşadığı olay karşısında ben onun hem derdini anlamaya çalıştım hem de bazı yerlerde ona epey bir kızdım.Özellikle Julia'nın kocasında ki sabır hangi erkekte var dedim kendi kendime..
Julia'nın yanı sıra çelist Hannah ve çay evi sahibi Madeline'nin de hikayesine ortak oluyoruz.

Bu romanı okurken en çokta ''Madeline'nin çay evi''ne gitmek istedim o kadar sıcak anlatılmış ki :) Bir de bir ekmek yaparken içine puding konulması beni baya şaşırttı :)

Bu arada Kitap ayracım baya sevimli di mi? ^.^




   


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder