29 Ağustos 2013 Perşembe

Senden Önce Ben

 
 
Uzun zamandır kendi kendime kitap okumama(ya da okuyamama) hallerini yenmek istiyordum.''Senden önce ben'' böyle bir zamanda çıktı karşıma aylarca elinde bir kitap süründüren bendeniz 3 gün içinde 479 sayfayı şıp diye okuyuverdim :) Kitabın tesirini gelin siz hesap edin :)
 
Aslında bende şöyle bir yargı var.Aşk kitabı okumak,kitap okumakla eşdeğer değil de sanki sinema izliyormuşum gibi bir tesir uyandırıyor ben de hele bir de güncelse. Aşk romanlarını çok seviyorum aslında ve çoğu zaman elime aldığımda su gibi akıp geçiyor ama bir türlü kitap okumakla eşdeğer tutamıyorum işte.Onun yerine film izlemeyi tercih ediyorum çoğu zaman.Böyle olmasının sebebi kitabın özünün bana bir şekilde bilgi aktarma aracı oluğunu düşündürdüğündendir belki bilemiyorum :) Siz de de böyle bir durum oluyor mu?Yoksa bu sadece bana has bir şey mi? :)
 
Kitapla ilgili spoiler vermek istemiyorum çünkü her okuduğunuzda benim gibi eğlenin,heyecanlanın yeri gelince hüzünlenin..Ama konusundan kısaca bahsedecek olursam;zengin,yakışıklı etraftakilerin gözbebeği altın çocuk Will Traynor bir gün trafik kazası geçirir.Vücudunun bi kısmı felç olur ve aksi,somurtkan sürekli etrafındakileri iğneleyen çekilmez bir adama dönüşür.O sırada neşeli,hayat dolu fakat sınırlarını zorlama konusunda cesaretsiz yıllarca aynı yerde çalışmış olan Louisa Clark ise işten apar topar ayrılmak zorunda kalır.İş bulma kurumu ona uygun olarak Will Traynor'ın bakıcılığını önerir.Louisa karakterinin tam zıttı olan bu adamla sizce ne yapacak dersiniz? Bundan sonrasını gelin siz tahmin edin ya da okuyun en iyisi bence ya siz zaten elinize aldığınız gibi bırakamayacaksınız:)
 
 Kitabı aldığınızda arka kapağı ya da öndeki yorumları okumamanızı öneriyorum.Benim gibi ha noldu ha nolucak havasında gidince acayip güzel oluyor tabi yine seçim sizin :)
 
Son olarak notumu paylaşarak postu sonlandırmak istiyorum ama kitabı okumayanlar için en ufak bi spoiler vermemek adına bu notu okumamalarını öneriyorum..Okuyanlar duygularımı net anlayacaklardır eminim :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Not:Will senden nefret ediyorum!! :(
 
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder