22 Ağustos 2013 Perşembe

Göz altı halkaları/morlukları için ne yapmalı?

 
 
Göz altı halkaları şu sıralar benim için büyük sıkıntı.Eminim siz de dönem dönem bu sıkıntıyla karşılaşmışsınızdır.Benimkinin sebebi belli ''uykusuzluk''.Kendim hakkında emin olduğum bir şey varsa o da gece kuşu olduğumdur.Bir ara uyku düzenim bozulmuştu.Hala da tutturabildiğim söylenemez.Bu yazıda da her ne kadar bu konuda profesyonel olmasam da kendi kullandığım bir yöntemden bahsedeceğim..
 
Göz altı halkalarının genetik,alerji,uykusuzluk gibi bir çok sebebi var.Öncelikle şunu söylemeliyim ki tam anlamıyla onlardan kurtulamazsınız ama azaltmak mümkün.Peki ben bunun için ne yapıyorum?
 
 
 
Avuç içi kadar iki tane pamuk alıyoruz.
 
 
 
Sonra da ıslatarak elimizde eziyoruz ve buzdolabının buzluk bölümünde bir gece bekletiyoruz.Ertesi sabah bu donmuş pamukları göz altlarımıza ve göz kapaklarımıza hafifçe bastırırak 10-15 dk tutuyoruz.Sonrasında göz kreminiz varsa göz çevresine sürerek parmaklarımızla masaj yapıyoruz.Göz kreminiz yoksa da sorun değil.3 parmağınızla göz altlarınıza bastırın.ve parmak uçlarınızla  göz altı ve çevrelerine hafif hafif vurun.Bunu yaptığınız da o bölgede kan dolaşımı hızlanacak ve daha iyi bir görüntü kazanmasını sağlayacaktır.
 
Bununla birlikte patates dilimleri veya salatalık dilimlerini de 10-15 dk gözünüzde tutabilirsiniz ama ben bu yöntemi tercih ediyorum.Umarım faydalı olmuştur :)
 
 
 
 
 
Bir sonraki postta görüşmek üzere ;)
 
 
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder