9 Temmuz 2013 Salı

World War Z


 
 
Ramazan öncesi arkadaşımla buluşup sinemaya gitmeye karar verdik.Vizyondaki filmlerden biri de World War Z idi..
Elimden geldiğince spoiler vermeden konuyu özetleyeceğim :)
Yaşı olmayan adam Brad Pitt filmimizin baş kahramanı. Mutlu mesut ailesiyle yaşarken birgün olaylar patlak verir.Önüne geçilemeyen bir virüs insan ırkını ortadan kaldırıp yerine garip bir yaratık haline getirmektedir yani resmen bir zombiye dönüştürmektedir. Eski bir asker olan Gerry nam-ı diğer Brad pitt'te ailesi için kendini olayların merkezinde bulur ve bir ekiple birlikte hastalığın kaynağını araştırmaya başlar.
Tabi bu araştırma kolay olmayacaktır malum ortalık kızılca kıyamet..yaratıklar ise çok tehlikeli.Bir ısırıkta sizide yaratık yapabilme kabiliyetini sahipler..

Anlayacağınız bol atlamalı zıplamalı sürekli bir aksiyon sürekli bir nefesler tutuluyor aman ne olacak ne bitecek havasında bir film..Bilim kurgu sevenler için birebir..

Ben sonundan çok tatmin olmasam da yine de izlemeye değer diye düşünüyorum.Görsel efektleri için bile sırf izlenebilir.
 
 
O bu değil de şu Brad Pitt hiç yaşlanmıyor mu ya..Ben doğduğum da bile adamın filmleri vardı.Geldim 20'li yaşlarıma ben yaşlandım o yaşlanmadı helal olsun :)



Bugün Ramazan'ın ilk günü..Oruç tutan herkese Allah kolaylıklar versin..Bu mübarek günlerde bütün kötülüklerden biraz olsun uzaklaşıp nefsimizi terbiye etmemizi temenni ediyorum..

Hayırlı Ramazanlar..


 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 yorum:

  1. Merak ettiğim flmlerden biri :) Brad amca adamım ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sırf Brad Pitt'in yaşlanmamasıyla ilgili bir bilim kurgu filmi bile yapılabilir :D
      izle bence beğenirsin :)

      Sil