28 Temmuz 2015 Salı

Kahvaltılık muffin


Kahvaltılık Muffin tarifi,ilk başta görüntüsünden dolayı kalbimi çalmıştı.Bence tarifler konusunda iki tip insan var.Birincisi şekli önemli olmasın da lezzeti yerinde olsun diyenler,ikincisi hem göze hem damağa hitap eden bir şeyler olsun diyenler.Ben bunlardan ikinci gruba giriyorum sanırım.Normalde bu muffin kek malzemesi olmasa bildiğiniz omlet dersiniz ama sanırım yemek konusunda biraz şekilciyim :)


Aslında tarifi Ramazan ayında vermiştim ama sevgili Seyhan yaptıktan sonra da paylaşmam konusunda bir yorum bırakınca fotoğraflarını çekiverdim :)


Kahvaltılık Muffin tarifi:

Malzemeler:
iç malzemeler

2 adet sosis( küp küp doğranmış)
6 dilim sucuk( küp küp doğranmış)
Yarım su bardağı rendelenmiş kaşar
1 tane yeşil sivri biber
1 tane çekirdekleri çıkartılmış küp küp doğranmış domates
2 dal maydanoz (ince ince kıyılmış)

hamur malzemesi
1 su bardağı un
3 yumurta
Yarım bardağı süt
3 kaşık sıvı yağ
Yarım kabartma tozu
1 çay kaşığı tuz
Yarım çay kaşığı karabiber

Yapılışı:
Hamur malzemelerini mikserle karıştırın.Diğer tarafta iç malzemeleri karıştırın.İç malzemelerinin olduğu kaba hamur malzemesini ekleyin ve karıştırın(Kıvamı kek kıvamında olacak).Muffin kaplarını iyice margarinle yağlayın, her bölüme iki kaşık harçtan dökün.180 derecelik fırında kek kıvamında pişirin.

Not:İlk verdiğim tarife göre sadece patates rendesi ilave etmedim ve tarifi aynı şekilde uyguladım.




Omletin şekil almış hali gibi dursa da aslında biz yedikten sonra tadını pizzaya benzettik.Hem porsiyonluk olması da çok güzel bir görüntü sağlıyor :) 


Şimdiden deneyecek olanlara Afiyet olsun :)










14 yorum:

  1. Ne beceriklisin sen ya! Ama lütfen gece yarısı yayınlama şunları kuzum vallahi ne yiyeceğimi şaşıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canımm :* İşsizlikten işte insan ne yapacağını şaşırıyor :P
      Hem biraz kiloya ihtiyacın vardır bence senin bir şey olmaz :P

      Sil
  2. ama haksız mıymışım?
    fikir zaten çook iyiydi ama senin yaptıkların daha güzel olmuş sanki.
    ellerine sağlık.
    ben de denemeliyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)
      Evet bence de fikir güzel hem de uygulaması da basit.
      Seninkileri de bekliyorum :)

      Sil
  3. Çok güzel gözüküyor yav. yavaşça bilgisayarı bırakıp mutfağa yol aldıracak kadar dehşet güzel gözüküyor. Midem gurul gurul etti inan ki :) Ellerine sağlık.. ( daha yorumlarım bitmedi bir kaç yazıya daha yorum bırakacağım ama önce yemek :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe sağolasın canım.Ne zamandır da ortalıkta yoksun.İyi olduğu geldiğin.Yorumlarını özlemişim :)

      Sil
    2. Düzenli olarak okuyorum aslında her yazısını. Yorum bırakmak için ultra enerjik olduğum bir anı kolluyordum. Anca denk geldi :)

      Sil
    3. Benim de bazen öyle zamanlara ihtiyacım olduğu oluyor :)

      Sil
  4. harika bir fikirmiş :) özellikle misafir gelecekse havalı bir sunum olacaktır not almam lazım bunu :) eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Yapılışı da çok uzun sürmüyor,tadı da güzel.Özellikle çat kapı gelen misafirler için birebir bence:)

      Sil
  5. Merhaba,
    çok tatlılar ve eminim bir o kadar da lezzetli... Ellerine sağlık

    Güzel blogunu takibe aldım ve bana da beklerim canım...
    www.gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil