6 Temmuz 2016 Çarşamba

Kalp Şekilli,Renkli Şekerli Milföy Pasta #Hem göze hem damağa hitap eden tarifler


 Yemek ya da tatlı fotoğrafı paylaşmamak için Ramazan boyunca bu anı bekledim.Biri yanlışlıkla girer de canı çeker belki hakka girerim diye ödüm koptu..Eee bayramda geldiğine göre artık paylaşmanın hiçbir sakıncası yok :)

Aslında bu tarifi daha önce yapmıştım ve yazısını paylaşmıştım.Çilekli Milföy Pasta (Kat kat pasta) yazısıydı.Fakat bu sefer şeklini değiştirip biraz da renklendirdim.Seviyorum böyle antik kuntin işlerle uğraşmayı :)


Tarif daha önceki paylaştığım tarifle birebir aynı,tek fark içine çilek yerine muz kullandım ve dışı içinde pasta süsleme şekerlerinden kullandım..
Benim kalp ve kare şekli için kesici aletim yoktu ama kendim kesip şekil verdim.

Tarif için ek olarak söyleyeceğim şeyler ise;
Milföyü buzdolabından çıkardıktan sonra çok bekletmeyin.Şekilli kesmek zor olabilir.
Şekerlemeleri yapıştırmak içinde önce kremasına sonra şekerlemelere bandırdım.
Taban kısmına bir kat krema sonra doğranmış muzlardan sonra bir kat daha kremadan koydum.Sonra çerçeveyi şekerlemelere bandırdıktan üstüne kapadım.Böyle daha pratik oluyor.Öbür türlü şekerlemeler iç kremaya bulaşıyor.


Bu tarifi evde sevmeyen yok.O kreması zaten başlı başına yeter her şeye zaten.Yazının başında linki vermiştim ama tekrardan paylaşayım.

Tarif için buraya tıklayın..


İyi bayramlar tekrardan :)




6 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık. Kısaca hem göze hem de damağa hitap ediyor ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Gerçekten de öyle..Denemelisin en kısa zamanda :))

      Sil
  2. of of bu ne yaaaa of yaaaa :))))

    YanıtlaSil