23 Haziran 2013 Pazar

Doğum günü partisi :)


Bir çok Asya fanının bildiği üzere dün yani 22 Haziran, en azından benim nezdimde çok özel ve güzel bir şahsiyetin doğum günüydü:)


En azından benim nezdimde diye belirtiyorum fakat işin iç yüzü hiçte öyle olmadığını gösteriyor. Zira Facebookta ki 7,5 milyon ve Twitterda ki 1 milyonu geçmiş fan kitlesi bunu kanıtlar nitelikte :))
Hani vatandaşın doğum gününü unutmaya bile fırsat kalmıyor. Çünkü sosyal ağlardan birine giriş yaptığınızda dahi önünüze pat diye çıkıveriyor. Buradan o içinde bulunduğum fangirl ordusuna selam olsun :))
 
  
Yazıyı buraya kadar okuyup ta bu durumdan az buçuk haberdar olanların köfteyi çaktıklarını zannediyorum. Fakat durumdan haberdar olmayanlar için ve bildiği halde yine de benim gibi gözlerinin bayram etmesini isteyen vatandaşlar için bu yazının devamını yazmayı kendime bir borç bilirim..
 
 
 İşte o şahsiyet;
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
Boys Over Flowers'ın lülük saçlısı :))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Personal Taste'nin sevimli yakışıklısı :))
 
   
 
 
 
  
City Hunter'ın full karizması,
  
 
 
 
 
                                                           
                                                                                                                                                                              
                                                                                                                                            
 
 
 
 
 Faith'in kahramanı
 
  
veee artık tahmin edilmesi çok da güç olmayan süper üper aktör,
 
 
 
    Lee Minho :)))

Neyse efendim bu kadar beyazvari bi anonsun ardından konumuza geri dönelim :)) Yukarıda gördüğünüz şahsiyetin elbette projeleri sadece bunlarla sınırlı değil. Daha önce yayınlanmış dizileri ve filmleri de mevcut.Hatta son dönemde çıkardığı solo albümüyle hem kendi ülkesinde hem de çeşitli ülkelerde son derece popüler ve gündemde.


 
Minho-shi'nin bide 1987 yılı doğumlu olduğunu hesaba katarsak çocuk yememiş içmemiş sektöre girdiğinden beri bi projeden öbür projeye atlamış herhalde diye düşünmeden kendimi alıkoyamıyorum :))
Dün doğum günü olması sebebiyle de birçok ülkenin fan gruplarından Minho ya tebrik mesajları yağdı. Türkiye fan grubu Minoz Turkey de bunlardan biriydi.Minhoya hazırladıkları 27.yaş günü videosu youtube'da mevcut. Şahsen ben çabalarını takdir ediyorum. Zira yaptıkları çoğu projeyi Minhoya ulaştırmış vaziyetteler :) Min ho da bu çabalara kayıtsız kalmayınca demeyin hayranların da keyfine :)) Gözümüzde daha da bir sevimli hale geliyor :)) böylelikle hayran kitlesi de günbegün artıyor..
 
 
 
 
 
Benim kişisel görüşüm ise Minhonun yeri her zaman bende ayrıdır..Bunda ilk izlediğim kore dizilerinin birinin başrolünde olmasının yanısıra,içten oyunculuğunun da payı çok büyük ve bir çok şey daha :))


Evet belki şimdi yapacağım hareketi çok gereksiz ve saçma bulabilirsiniz..Teeee elin Korelerinden bu çaresiz feryadını nerden duyacak diyebilirsiniz ama ben en azından sadece bu posta özgü bunu yapmak istiyorum:P
 
Saengil Chukha Hamnida Lee Minho..
생일 축하합니다
  이민호..


ohh bee :)) böylelikle birgün gecikmeli olsa da Minho-shinin doğum gününü bu şekilde kutlamış oldum :) Sizlerde bu hayali partimin bir parçası olduğunuz için çok teşekkürler :)) Bir sonraki postta görüşmek üzere :))
 
 
 


Not:Minho'nun doğum günü bloğumun da ilk yazısı olmuş oldu..Bir nevi çifte doğum günü :)) hayırlı olsun inşallah :))




 

2 yorum:

  1. Bloğun hayırlı olsun can :D İlk yazına gelince çok sıcak,içten bir yazı olmuş. Min Ho iyi ki doğmuşsun,nice senelere.Hep oralarda takılma buralara da uğra bebişim :D

    YanıtlaSil
  2. sağolasın canım..o içtenlik Minho'dan kaynaklanıyor zaten :P
    ahh ahhh o günleri de görebilsek :))

    YanıtlaSil