6 Şubat 2020 Perşembe

Merhaba:) Kötü iş deneyimi,Aldığım dersler


Blog yazmaya yazmaya sistemi unutmuşum resmen:)

Merhaba bu arada,nasılsınız?
En son yazı gireli 3 sene olmuş.Şaka gibi...

Zaman nasıl bu kadar hızlı geçti a dostlar :)

Aslında tekrardan yazmayı planlamıyordum. Geçen bu 3 sene içinde pek blogun karşısına geçipte yazacak vakit bulamadım açıkçası.Aslında blogum benim en keyif aldığım hobimdi bir zamanlar. Bu yazma fırsatını da son yazıda bahsettiğim işten ayrılmamla sağladım.

Başlıktan da tahmin ettiğiniz üzere kötü bir iş deneyimine sahip oldum.Karşılaştığım insanlar ve ortam hiç benlik değildi,uyuşamadım. Fakat günümüz çoğu gencin yapmak zorunda olduğu gibi işime ve ortama ''katlanmak'' zorunda kaldım.

Bu iş deneyimlerinden tabi ki aldığım dersler vardı.Okuduğum kitapta bir yazı vardı.''Hayatımızda geriye dönüp baktığımızda en çok mutluluk duyacağımız an,geçmişteki kötü anıları düşündüğümüz zamanlardır'' gibi bir cümleydi.Ben bu söze katılmıyorum,bundan sonra da katılacağımı sanmıyorum.Acılarımdan güç aldım.Artık daha güçlüyüm demiyorum.Sadece çıkarımlarda bulunuyorum ve bu çıkarımlar sonucunda aynı şeylerle karşılaşmamayı ''umuyorum''.

Şöyle ki dostlar,bahsettiğim çıkarımlar;eğer bir iş,bir olay sizin için kötü başlamışsa devamını getirmeyin!! Kendinize bu eziyeti yapmayın.Ben güçlüyüm,ben yıkılmam,beni ezemezler,beni alt edemezler gibi ego savaşlarına girmeyin.Gerçekten bu olay sonucunda kazanacağınızı zannederken kaybeden siz oluyorsunuz.Çünkü çok yıpranıyorsunuz.Ait olmadığınız yerde olmak dünyanın en kötü hislerinden biri.O olayı,o işi hemen orada bırakın ! Arkanıza bile dönüp bakmayın :) Devam etmek,savaşmak belki erdemli bir şey,güzel bir başarı fakat peki ya sizden götürdükleri...

Hep içimden bunları düşünürdüm fakat yazıya dökmek ya da biriyle paylaşmak gibi bir fırsatı yakalayamamıştım.Senelerdir uğramadığım bloguma uğrayıp yazmak nerden çıktıysa :D Sanki okunacakta, sanki görülecek..Etkileşimim bile yerlerdeyken :)

Olsun..en azından günlüğe yazmaktansa belki denk gelen birileri olur ve benim sayemde bazı kötü şeyleri yaşamamış olur.Belli mi olur :)

Aslında ara ara buraya uğrayıp,tekrar dizi,film,kitap gibi şeylerden bahsedebilirim gibi geliyor.Bazen de o gücü bulamıyorum.Umarım iyisinizdir.Kendinize dikkat edin.

Sevgiyle kalın :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder