26 Şubat 2017 Pazar

Lee Min Ho'nun filmi ''Ödül Avcıları'' bugün Atv'de !




Merhabalar herkese!!

Yine bir duyuru yapmaya geldim.Bugün kahvaltı yaparken bir anda ekranda Lee Min Ho'mu gördüm.Noluyoruz beaa? derken baktım Min Ho'cuğumun Bounty Hunters(Ödül avcıları) filmi 21:50 de Atv'de verilecekmiş.

Ve beni en çok kahreden nokta ne biliyor musunuz? Erteleyemeyeceğim önemli bir işimin olması ve bu filmin zamanına denk gelmesi...Evren bana nasıl bir mesaj vermek istiyordu?.. :/
Olsun belki o zamana kadar işim biter de izleyebilirim diye düşünüyorum.Siz kaçırmayın derim bende..

Bu filmi doğru söylemek gerekirse oturup izlemedim.Kore sinemasının çok fazla müptelası var ve güzel işler çıkarıyorlar fakat nedense hep diziden yana olmuşumdur.Tabiki oppamın filmini çok merak ediyorum.Bugün fırsatım olursa izleyeceğim.Fırsatım olmazsa da illa ki oturup izleyeceğim :)

Film Kore-Çin ortak yapımı bir filmmiş ve  yetenekli bir çetenin uluslararası suç işleme macerasını anlatmaktaymış.Kulağa çok fazla Amerikanvari bir konu gibi geldi değil mi? :)

Daha önce tv de Kore filmi yayınlanmış mıydı? O kadar efsanevi,kopyalanmış Kore filmleri varken Lee Minhocuğumun filmini seçtikleri için Atv'ye buradan teşekkürlerimi sunarım.(Bir de burada evran yine mi ayrı bir mesaj vermiş diye düşünmeden duramıyorum? :))Ayrıca devamını da diliyoruz efenim.Bol bol Kore ve Hint sinemesı eserlerini görebiliriz ekranda..Buradan da kendilerine seslenmiş olduk.


Diyeceğim o ki saatleri şimdiden kurun..Ben izleyemesem de benim yerime de izleyin,izlerkende beni düşünün :) herkese iyi haftalar şimdiden! :*



3 yorum:

  1. ben bu filmi izledim. ama şöyle bir durum var, film kore-çin yapımı olsa da tüm konuşmalar çince. yani yapım ne olursa olsun filme çin filmi demek daha doğru olur. ben altyazılı izledim ve lee min ho'ya da çince dublaj yapmışlardı. film zaten kötü bir film, üstüne de kötü bir sesle çince dublaj yapılmış lee min ho'yu izlemek çok gıcıktı. şimdi bunların hepsinin üstüne herkese kötü seslerle türkçe dublaj yapılmış versiyonunu izlemek hiç iyi olmaz bence. kaçırman senin şansın inan bana^^ sonra internetten izlersin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deme yaa :( Şimdi bize Çin-Kore yapımı demek çok ayrı gelmese de onlar böyle bir filmde oynayınca ''uluslararası film''de oynamış gibi oluyorlar.Lee Min ho ondan dolayı herhalde böyle bir filmde oynadı.Filmi hala izlemedim ama gözüm korkmadı değil :s

      Sil
  2. Büyük Blog Takibi Etkinliğinden geliyorum. Blogunuz çok güzel takipteyim sizlerde benim blogumu takip ederseniz sevinirim. https://www.cihan7.com İyi bloglar.

    YanıtlaSil