11 Haziran 2015 Perşembe

MBLAQ'in üç kişilik geri dönüşü:8.mini albüm MIRROR


MBLAQ sonunda yeni albümlerini çıkardılar.Fakat bu kez bir farkla;Lee joon ve Thunder'ın gruptan ayrılmasından sonra 3 kişi olarak karşımızdalar.

Çıkış şarkıları albümün de ismini aldığı mirror şarkısı..Ben şarkıyı dinledim ve beğendim.Tabi ki G.O'nun kadife gibi sesi döktürüyor yine.Parçada ara ara yaptığı çıkışları çok güzel olmuş.Mirror, slow bir parça ve sözleri giden sevgilinin ardından yazılmış gibi.Fakat benim burada bir eleştirim olacak ki;yaz aylarına girdiğimiz şu günlerde,Mblaq'in bu tarz bir şarkıyla tekrar çıkış yapmaları bana göre bir hata.Smoky Girl gibi bir parçayla tekrar o eski kitleyi yakalamışken tekrar düşüş yaşayacaklarını düşünüyorum.Bu da bir diğer şirketlerinin uygulamış olduğu yanlış politika.Ayrıca Mblaq'in yaptığı açıklamaya göre albüm ilk başta böyle tasarlanmamış.Çünkü diğer üyelerin ayrılacakları tam belli değilmiş ve onlar ayrıldıktan sonra albümü tekrardan düzenlemek zorunda olduklarını söylemişler.Mirror şarkısı ''ayrılık'' temalı olduğu için de gruptan ayrılanlara atfen olduklarını açıklamışlar.. 

Onun dışında,Mir'e griye dönük sarı saçlarını yakıştırdım.G.O'da albüm hazırlığında sakal bırakmış ama tepkilerden dolayı kesmek zorunda kalmış.



Diğer iki üyenin yokluğu parçada aranıyor mu? ya da bariz bir kötü sonuç mu derseniz? Cevabım hayır olacak..Çünkü eskiden de Thunder'ın ses olarak gruba hiçbir şey katmadığını düşünürdüm ama programlardaki renkli kişiliğini severdim.Joonie'nin ise sesini severdim.Fakat özellikle Seungho'yla ses tonlarını birbirine çok yakın bulurdum.O yüzden şarkı da bir olmamışlık göremedim ama tabi ki sürekli beş kişi olarak gördüğüm bu grupta diğer iki üyeyi gözlerim epey aradı.

Thunder hesabından Mblaq'i desteklediğini belirtirken Joon'dan ise bildiğim kadarıyla bir ses çıkmadı.
Aslında bir tarafımda onlara kızgın.Çünkü bana göre ikisi de grubun gidişatını görüp mali anlamda daha karlı işlere yönelmek istediler.Halbuki oyunculukla şarkıcılığı aynı anda yürüten yüzlerce insan varken..Bir taraftan da şirkete ben bile sinir olduğumdan haklı bulduğum da oluyor da neyse..Ben Mblaq'in bu şekilde dağıldıktan sonra SS501'e olanların aynısı olacağını düşünüyorum.Görüşüm bu yönde olsa da inşallah uzun yıllar yine müzik yapmaya devam ederler.


Bir anlamda da kendimi şanslı hissediyorum.Mblaq'in 5 kişi oldukları son zamanlardaki konserlerinin birine katıldığım için...Bu konser olduktan sonra da bir kaç konser yaptılar ve sonra dağıldıklarını duyurdular.Bu fotoda sahnenin ilerisindeydiler ama sonradan dibimize kadar gelmişlerdi.Nasıl heyecanlıydım nasıl mutluydum.Belki dağılmazlar diye düşünüyordum..Eskiden bana sen oralara gideceksin de böyle bir fırsatın olacak deselerdi asla inanmazdım.İşte her şey Allah'ın takdiri..

Koreden kendim aldığım ve bana imzalanmış şekilde gönderilen iki tane de Mblaq albümüm mevcut.Bu yeni çıkan albümü de alabilsem keşke ama internetten siparişlere de güvenmiyorum:( 


Şarkıyı dinlemek isterseniz buraya tıktık..

Ayrıca hiç üşenmeyip türkçe çevirisini de yaptım.Diğer sitelerde türkçe sözlerini göremedim.Bence sözlerine bakın.Cidden amerikan şarkılarının aksine duygu yüklü sözler.Bence beğeneceksiniz..

MBLAQ-MIRROR-Türkçe sözleri

Yeniden bugün,boş bir odada
Sadece saatin sesini duyuyorum.
Bir başka anlamsız gün geçiyor..

Hatta gülümsemek bile anlamsız geliyor.
Her şey boş geliyor.
Ne yapmalıyım?Ne yapmalıyım?

Hiçbir söz söylemeden,beni terkettin.
Sana kalbim o kadar çok inandı ki..ama şimdi kırıldı.
Hala canım yanıyor
Çünkü sana diğerlerine inanmadığım kadar çok inandım.
Yaralarım şimdi daha büyük.
Ama bir özür bile dilemedin.

Aynanın karşısında,kendini görüyor musun?
Her şey yolundaymış gibi gözüksen de,farkına varacaksın.
Sana herkesten daha fazla değer verdim.
Bu çok canımı yakıyor.Ne yapmalıyım?Hayır..

Her şey sensiz yolundaymış gibi davranacağım.

İyiymişim,mutluymuşum gibi davranıyorum.
Herkes bana seni soruyor
Bilmiyorum ama eminim sende her şey yolundadır..
Çok meşgulüm,yapılacak çok şey var
Seni düşünecek vaktim yok
Üzerimdeki fazlalıklardan kurtuldum.
Sonunda ne olduğumu biliyorum
Sonunda yarın parlamaya başlayacağım
Sende dikkatli olmalısın,benim hakkımda konuştuklarını duyuyorum.
Sahte davranışlarını sonlandır.
Bana her zaman yalan söyledin ve beni terk ettin.
Muhtemelen bana geri dönmek isteyeceksin
Ama şimdi benim sana ihtiyacım yok.

Hiçbir şey söylemeden beni terk ettin.
Bu birbirmize ne kadar uzak olduğumuzu gösteriyor.
Şimdi kalbindekileri anlıyorum
Birbirimize herkesten çok daha fazla benzerdik
Bu yüzden yaralarım bu kadar büyük.
Bir özür bile dilemedin.

Aynanın karşısında,kendini görüyor musun?
Her şey yolundaymış gibi gözüksen de,farkına varacaksın.
Sana herkesten daha fazla değer verdim.
Bu çok canımı yakıyor.Ne yapmalıyım?Hayır..

Deliler gibi gülüyorum.
Sonra birşey yokmuş gibi davranıyorum
Günlerim böyle geçiyor.

Herkes üzgün göründüğümü söylüyor.
Hatta herşey yolundaymış gibi davransam da..
Yaşlı gözlerim yüzünden kalbimdekileri gizleyemiyorum.
Günler geçtikçe seni unutacağım.
Ama kalbim hala acıyor.Ne yapmalıyım? Hayır..

Sensiz herşey yolundaymış gibi davranacağım..












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder