18 Nisan 2015 Cumartesi

Shahrukh-Kajol hayranlarına müjde!


Merhabalar sevgili dostlar :)
Uzuuuunca bir süredir yokum.Çok özledim buraları.Mezun olunca sınavlardan kurtuldum ohh rahat ettim kafasındayken meğerse daha zor sınavlara hazırlanmam gerekiyormuşta ben farkında değilmişim ya da bu kadar yoğun olacağını tahmin etmemişim :( İçinizde hala üniversitede lisede okuyan varsa bugünlerin kıymetini bilsin.Biliyorum şimdi saçma geliyor bu dediklerim ama öyle :)
Belki sonra bu durumlarla ilgili de bir şeyler yazabilirim ama bugün size bir haber vermeye geldim..

Benim en bi sevdiğim,çok sevdiğim gözümde Brangeline'yı bile solda sıfır bırakacak bir çiftin,Shahrukh-Kajol çiftinin yeni filmlerini duyurmaya geldim :) Ben bu çifte ne kadar hayran olduğumu ve aralarındaki uyumdan zaman zaman bahsediyordum.Bu uyuma yazık ederek ikiside başkalarıyla evliler :P  Ama çok sıkı dostlar :)) 6 tane birlikte çektikleri film var ve ben hepsini izledim:) En son çektikleri My name is Khan'ı da geçen tv de verdiler ben yine salya sümük filmin sonuna kadar ağla ağla canım çıktı.İkinci izleyişim birde :) Keşke bir tane daha çekseler ya ne güzel olur diye iç geçirirken yukardaki resme rastladım yok canım hayran yapımı desem de araştırmalarım sonucunda bu yıl yeni bir film daha çekeceklerini okudum! 

Filmin ismi ''Yürekli'' anlamına gelen ''Dilwale''.Çekimlerine haziranda başlayacaklarmış ve yılbaşında da gösterime girecekmiş.Yönetmen tam bir aile filmi diyor ama aksiyon ve komedi de olacakmış.Daha önce Rohit Shetty'nin Chennai Express filmini izlemiştim ki bu da Srk&kjl'un bir başka filminin aynısıydı.Tekrarı olan bir film olduğundan mıdır nedir o kadar sarmamıştı ama bu film için umutluyum bakalım.Yönetmen bu filmde Kajol'u oynatmak istediği için senaristlere ona göre bir senaryo yazmalarını söylemiş.Filmin yapım şirketi de Shahrukh Khan'ın kendi şirketi..


Nostaljik bir fotoğrafla yazımı sonlandırayım :)
Ben bu ikiliden çıkan filmden kötü bir sonuç beklemiyorum ama inşallah hayal kırıklığına uğramam.Şimdiden yıl sonuna kadar nasıl bekleyeceğim bilmiyorum :)








10 yorum:

  1. Bu filmi de izleme listeme alıyorum :) Buarada blogumda minik bir mimin var müsait olursan yaparsan sevinirim. Sınavlarla ilgili söylediklerine de kesinlikle katılıyorum! Öğrenciler kıymetini bilsin bu günlerinin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım bakarım.İlk defa mimlenmiş oluyorum böylelikle :)

      Sil
  2. Ben Bollywood Terapi'nin blogunda okumuştum bu ikilinin yeni film çektiklerini :) Bakalım nasıl bir şey çıkacak ortaya :)))))

    Ben Kajol'un ses tonuna hastayım ya o konuşsun saatlerce dinlerim :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum onu ya mimiklerini falan.bik bik bik konuşuyor sürekli gülüyor falan :)) Shahrukh bu yüzden sürekli Kajol en sıcakkanlı arkadaşım diye boşuna demiyor :)

      Sil
  3. Normal şartlarda bende shahrukh kajol ikilisinden kötü film beklemem ama yönetmenden beklentilerim çok yüksek. Yani her filmi saçma sapan absürt hale getirmek gibi bir doğası var adamın. Bu filmi kendi absürdlüğünde yoğurur herhalde de amaan yönetmeni kim takar :) Shahrukh var, kajol var, iki tane varun var, kriti var, her türlü ağzı açık ayran delisi gibi izleriz gibime geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yönetmenden korkuyorum bende.İnşallah absürt yapmaz filmi :S Ama bir taraftan 'amaaann nasısa Srk&Kjl var boşver' diyorum.Yine onları birlikte izlicez ya absürtte olsa gözüme gelmez :))

      Sil
  4. Ha birde chennai express tekrar yapım bir film değildi kız, bildiğin özentilikten hep o benzer sahneler :)) DDLJ'ye hem azıcık benzetmek istemişler hemide yad etmek istemişler o yüzden benziyorlar azıcık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence özentiliği o kadar çok zorlamışlar ki tekrar filmi gibi olmuş.O yüzden öyle yazdım.Güya Shahruk'un bütün filmlerinden müzikler almışlar bilmem ne.Film başladı tren sahnesiyle,film bitti dövüş sahnesiyle.Özellikle Cüneyt Arkın gibi etrafına 10-15 adam üşüşüyor bir süre dayak yiyor da sonra bir şey oluyor.O çemberin içinden çıkıyor.Adamları dağıtıyor falan..Al sana DDLJ copy paste Chennai express :D Zaten Shahrukh eski filmleri yad ede ede bir hal oldu :D Bu filmde de bekliyorum yine öyle şeyler yönetmenden de ötürü.Bakalım inşallah güzel olur :)

      Sil
    2. Hımm sen baştan aşağı her şeyine uyuz olmuş gibisin filmin. Ben göndermelerin çoğunda eğlenmiştim. Ama şu konuda çok haklısın Shahrukh'un artık eskileri yad etmeyi bir kenara bırakıp yıllarca yad edilecek yeni filmler çekmesi gerek.

      Sil
    3. Filmin her şeyine uyuz olmak değilde diğer Shahrukh filmlerinin bendeki etkisi gibi olmadı.O da yönetmenden mi kaynaklanıyor yoksa senaristlerden mi bilemiyorum.Yoksa Deepikayı severim.Shahrukh'u zaten söylemeye gerek yok.İyi kötü güzel yapsın ben izlerim yani o yapsın yeter ki :)

      Sil