6 Ocak 2015 Salı

Modern Farmer dizi tanıtımı



Madem bir önceki yazımda Lee Hong ki'den bahsettim.Yeni bitirdiğim dizisinden bahsedeyim bugünde :)


Yıllar önce dört arkadaş birlikte Excellent souls adli grubu kurarlar.Fakat grubun bir üyesi,patronu yumruklayınca grubun gidişatı bu durumdan kötü etkilenir ve grup dağılır.Başrolde ki Lee hong ki (Lee min ki) hala tek başına şarkı söylemektedir.Fakat mafyaya borcu vardır.Bu borcu 3 ay içinde ödemesi gerekir.
Bir gün ninesi ölünce Lee min ki'ye köyden bir tarla bırakır.Lee min ki ilk başta bu tarlayı satmayı düşünür ama para etmediğini öğrenince burada lahana yetiştirmeye karar verir.Yıllar sonra arkadaşlarını bir araya getirerek eğer bu lahanaları satarlarsa tekrar albüm yapacağının sözünü verir.Tabi bu köydeki en büyük destekçisi ilk aşkı nunası Kang Yoon-Hee'dir.Bakalım lahana yetiştiriciliği Lee min ki'nin düşündüğü kadar kolay olacak mıdır?



Ben dizisinin ilk bölümlerini izlerken çok eğlendim.Grubun isminin Exo olması(Excellent souls kısaltması),halihazırda aynı isimde bir grubun olması çok komik olmuş.Ayrıca çiftcilik hayatını da görmüş oluyorsunuz.Ben bir çok şey öğrendim mesela:) Birde diziyi izlerken Lee hong kinin sürekli kençanayooooo kençanayoooo demesi dilime pelesenk olmuştu :) Dizide hoşlanmadığım iki şey vardı.Birincisi Min ki ve nunası arasında yaşanılacak aşk güzel bir şekilde bana yansımadı.İkincisi,finalini hiç beğenmedim.Türk dizileri gibi Kore dizilerinde de bir türlü finalleri güzel yapamamaları cidden sinir bozucu..

Kısacası son bölüme kadar keyifle izlediğim,çok akıcı ve komik bir diziydi fakat son bölüm beni hayal kırıklığına uğrattı.Yine de güzel vakit geçirmek,gülmek için tavsiye edilebilecek bir dizi.


*Lee Hong Kİ'yi tanımayanlar için kısaca bahsedeyim.Ft island grubunun vokali.2013'de Musicbank'le Türkiye'ye de geldi.En bilindik rolü You are beautiful'un Jeremy karakteridir.Ben Lee hong ki'nin oyunculuğunu beğeniyorum gayet doğal bir oyunculuğu var.Hatta bu diziyi izledikten sonra izlemediğim dizilerini de merak ediyorum tabi ki güzel bir son yapması umuduyla :)











2 yorum:

  1. Bende çook eğlendim çok güldüm :) Uzun süre kençanayo kençanayo diye dolaşıcam ortalarda belli :D Hongki çok tatlıydı, diğer çiftler de. Ama ben pek nunayla yakıştıramadım. Yani nuna tam nunaydı:) Zaten pek aşkta yoktu ama gayet eglenceliydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nunayla bir aşk kıvamına geçemediler zaten nasıl kıvıracaklar acaba diye düşünürken finalde üstün körü geçtiler işte öyle.Yine de eğlenceli bir dizi bence de :))

      Sil