13 Temmuz 2013 Cumartesi

Musicbank Biletix İmtihanım

 
Birkaç gün önce Musicbank'in bilet satışlarının başladığını duyduk.Haberin bile doğruluğundan henüz emin olmuşken bir anda satışların başlaması şok etkisi yarattı..
 
Tabi bizi aldı bir telaş acaba biletler tükendi mi tükenecek mi..Çünkü turkcell platinum üyelerine öncelik tanınmıştı.Facebookta bir çok kişi öncelik tanınan biletlerini aldıklarını gösterip duruyorlardı..
 
Eyyvahh dedim sona kalıp dona kalcaz..O gece bi uyku tutmadı.Hadi 14-15 yaşlarında olsam anlarım da bana noluyor yani :D Ahhh Mblaq ahhh beni soktuğun hallere bak :P
 
 
Yok dedim öyle böyle olmayacak ertesi sabah 9.30 da uyanıp Tubiyle birlikte doğruca en yakın yerdeki biletix'in yolunu tuttuk..

Gittiğimiz avm'de de biletix satış noktasını bulamadık mı..az daha çıldırcaktım :D neyse sonra Allaha şükür bulduk ama bu seferde önümüzde yaklaşık 10 kişi vardı :( satış başladı ben içimden diyorum Allaahhhh şimdi nettekiler saldırdılar kredi kartlarına..
 

Dediğim gibi de oldu.Bize sıra gelene kadar 20 dk geçti.Bazı sebeplerden dolayı vip bilet alamıyorduk ama gözüme kestirdiğim gold biletlerin de tükendiğini söylemez mi adam.ay valla zaten yorgunum,orucum,uykusuzum bir ara şuurumu kaybediyordum :D

Zaten ekran donup kalıyor adam yenileyip duruyor..korku filmi gibi..dedim tamam tamam şurası olsun.istediğim yer olmadı ama bi yanı oldu..demek ki burası nasipmiş :)
 

 
Benden çok ayıcık sevindi bu duruma eve geldiğim gibi kaptı bileti :P
 
Biletlerin fiyatlarına hiç değinmek istemiyorum.Bir çok k-pop hayranı bu durumdan muzdarip olcaklar..Umarım bir dahakine bu konuda biraz daha mütavazi davranmayı düşünürler.Çünkü belki basit görünüyor ama  birçok kişinin hayaliydi bu konser bundan eminim..

Hiç konser görmemiş bu bendeniz ise ilk defa bu keyfi tadacak inşallah..Şimdilik çok sevinmek istemiyorum kendimi o güne saklıyorum..Neler olacak görelim :))


 
Not:Evet farkındayım biraz ergen yazısı gibi oldu ama sadece musicbank'e has birsey gerçekten :P Bu postluk siz bunu mazur görün e mi.. :))





2 yorum:

  1. ne maceralı gündü o :) çok heyecanlıyım ben çook :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annemin o kadar dalga geçmesine rağmen bende çok heyecanlıyım :D

      Sil